Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 00:44:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12777 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Aia tn 25, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Aia tn 25 (haigla, 
Päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Käesoleva taotlusega on menetluses VAID hoone 
ümberehitamine, mis puudutab olemasolevat hoonet. E korpus ei kuulu praeguse 
taotluse hulka, vaatamata sellele, et osadel joonistel on see kajastatud. E 
korpuse kohta tuleb perspektiivselt uus hoone laiendamise menetlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27248054>  (menetlus nr: 
471762), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister